Utbilda studenterna, blivande e-commerce managers, hur de praktiskt använder digital marknadsföring och kommunikation för att nå fram och utveckla potentiella kunder online samt att hantera digitala verktyg och sociala kanaler för att genomföra sälj,- och marknadsaktiviteter.
Digital Intelligence tar ett helhetsansvar som kursansvarig och levererar rätt kursinnehåll och examensuppgifter, utbildare samt inspirerande föreläsare.
Vårt ansvar är att säkerställa digitalt kompetenta medarbetare. Vi utgår från vår egenutvecklade utbildningsmetodik ”9-steg till digitala affärer” samt arbetsmetodiken ”Den digitala resan” för att utveckla en verksamhet.
Uppdragsgivaren får ett kursinnehåll som fångar upp specialiserade områden och samtidigt säkerställer att kunskapen fungerar i ett bredare perspektiv, det vill säga för verksamhetens hela digitala affär.
Studenterna blir trygga och modiga med sin nya kunskap, samtidigt som de adderar ett affärsmässigt perspektiv i sina arbetsuppgifter.
Läs mer om utbildningen Digital Marknadsföring och Kommunikation här >>